Heimatverbundenheit, Wallfahrten und Marienfrömmigkeit prägen das kirchliche Leben der knapp 900 000 Katholiken im Bistum Würzburg. Die über 1260 Jahre alte Diözese liegt im Norden Bayerns und wird von Bischof Dr. Friedhelm Hofmann geleitet.

OVERVIEW

The domain kirchenserver.net currently has an average traffic ranking of zero (the smaller the more traffic). We have analyzed four pages within the domain kirchenserver.net and found ninety-six websites interfacing with kirchenserver.net. There is two contacts and locations for kirchenserver.net to help you correspond with them. The domain kirchenserver.net has been on the internet for one thousand and forty-four weeks, five days, twenty-three hours, and thirty minutes.
Apr 2004

KIRCHENSERVER.NET TRAFFIC

The domain kirchenserver.net has seen diverging amounts of traffic throughout the the year.
Traffic for kirchenserver.net

Traffic ranking (by month) for kirchenserver.net

Traffic ranking by day of the week for kirchenserver.net

KIRCHENSERVER.NET HISTORY

The domain kirchenserver.net was started on on April 27, 2004. It was changed on the date of April 21, 2014. This site will expire on April 27, 2015. As of today, it is one thousand and forty-four weeks, five days, twenty-three hours, and thirty minutes young.
UPDATED
EXPIRED

PERIOD

WHAT DOES KIRCHENSERVER.NET LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of kirchenserver.net Mobile Screenshot of kirchenserver.net Tablet Screenshot of kirchenserver.net

Bistum Wuerzburg online

Walter Sauter

Kardinal-Doepfner-Platz 5

Wuerzburg, 97070

Hottingers

Klaus Hottinger

St.-Peter-Str. 18

Leinach, 97274

KIRCHENSERVER.NET SERVER

I observed that a lone page on kirchenserver.net took one thousand three hundred and thirty milliseconds to stream. We could not observe a SSL certificate, so therefore we consider this site not secure.
109.75.186.137

ns.konkordanz.de
ns2.konkordanz.de

SERVER OS

We observed that this website is employing the Apache/2.2.14 (Ubuntu) operating system.

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The domain kirchenserver.net has the following on the site, "Die eingegebene Internetadresse ist auf diesem Server nicht eingetragen." We analyzed that the webpage also said " Haben Sie sich bei der Eingabe verschrieben? Untenstehend finden sie einen Ausschnitt der auf diesem Server befindlichen Internetpräsenzen." It also stated " Sollten Sie Rückfragen haben können Sie sich gerne mit uns in Verbindung setzen." The header had bistum as the highest ranking search term. This keyword was followed by Würzburg, bistum würzburg, and kirche which isn't as urgent as bistum. The other words they used was katholisch kirche. wallfahrt is also included but will not be seen by web engines.

ANALYZE OTHER DOMAINS

kirchenshop.de Startseite

Sehr geehrte Kunden und Besucher unseres Kirchenshops,. Wir wünschen Ihnen ein schönes Osterfest und erholsame Tage im Kreise Ihrer Lieben. Der Kirchenshop ist die zentrale Beschaffungs- und Dienstleistungsplattform. Der HKD Handelsgesellschaft für Kirche und Diakonie für unsere Kunden aus Kirche, Wohlfahrtspflege, Kommunen, Einrichtungen im Sozial- und Pflegebereich sowie deren Mitarbeiter. Und Produkte in den Partnershops.

kirchensite.de - online mit dem Bistum Münster Aktuelles

Zum Menü im Seitenfuß springen! Kirche von A bis Z. Wir sind umgezogen diese Seite wird nicht mehr aktualisiert. Liebe Besucherinnen und Besucher,. Sie haben die ehemalige Startseite von kirchensite. Wir freuen uns auf Sie bei.

Kirchensteuer online berechnen

Wie hoch ist die Kirchensteuer? Hier finden Sie Informationen zur Kirchensteuer und einen Kirchensteuer-Rechner, mit dem die Kirchensteuerersparnis bei einem Austritt aus der Kirche berechnet werden kann. Die Kirchensteuerpflicht resultiert aus einem Wohnsitz oder gewöhnlichem Aufenthalt in Deutschland sowie der Eigenschaft, ein Mitglied - etwa durch Taufe - der jeweiligen Kirche zu sein. Das Datum des Kicheneintritts oder des Kirchenaustritts wird von den Gemeinden als elektronische Lohnsteuera.